14.8.18

ZAFUL WISHLIST


Hey guys! In today's post I have created a wishlist in cooperation with Zaful
I have picked things that caught my attention and put them into this post
Let me know if you have any of them or maybe just like them?

Hej kochani! W dzisiejszym poście mam dla was wish listę która powstała we współpracy ze sklepem  Zaful
Wybrałam rzeczy które zwróciły moją uwagę i dodałam do tego posta.
Dajcie mi znać czy macie lub chciałybyście jaką kolwiek z tych rzeczy?

Przykłady/examples:
Zaful tops
Zaful dresses

LINKS/ LINKI:
1  2   3  4  5  6  7  8  9  10


















































No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !