21.8.18

ZAFUL ORDER + REVIEW

Hi guys! Today I'll be showing you my order from ZAFUL.COM
I have ordered 2 things that personally I have fallen in love with. The parcel came to me in around a week which is great but I want to underline the fact that I live in Great Britain so I'm not too sure how long the shipping is to other countries.

Hej kochani! Dziś pokaze wam moje zamówienie z ZAFUL.COM.
Zamówiłam 2 rzeczy które naprawdę do mnie przemówiły. Paczka szła do mnie ok.tygodnia co moim zdaniem jest super. Chciałabym zaznaczyć fakt ze mieszkam w Wielkiej Brytanii więc nie wiem jak jest z wysyłką do innych krajów.




LINKS/LINKI:



 CHAIN TROUSERS
They're a throwback to my childhood when most people would wear these trousers ( with or without the chain), they were popular in every colour and pattern. Literally everyone owned at least a pair !
I have noticed that lately they're coming back into style which made me super happy since they're really comfy while look very flattering on the bum and stomach area.

SPODNIE Z ŁAŃCUCHAMI
Jest to takie moje wspomnienie z dziecińśtwa kiedy większość ludzi nosiła takie spodnie ( z łańcuchami lub bez), były popularne w kazdym kolorze i wzorze. Dosłownie kazdy miał chociaz parę! Zauwazyłam ze ostatnio powróciły do mody co bardzo mnie cieszy poniewaz są mega wygodne i ładnie się układają na pupie oraz brzuchu.


 WINDBREAKER WITH A HOOD
It's a coat which is supposed to stop the wind getting to us, does it work? Of course it does. The material is very light which is perfect for summer evenings. I love the look of it, what else can I say.It's simply a very nice looking hooded coat.

WIATRÓWKA Z KAPTUREM
Jest to zwykła kurtka która po prostu nie ma dopuszczać do nas wiatru, działa? Oczywiście ze działa. Materiał jest mega lekki co jest w sam raz na letnie wieczory. Kocham ogólny wygląd tej kurtki, co więcej mogę powiedzieć.Zwyczajnie jest to bardzo ładna kurtka z kapturem.



































Use code " ZFjaned4" for  $3 off $25; $6 off $50; $12 off $100;

( Kod znizkowy ) 

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !