13.8.18

NOTE COSMETICS REVIEW

Hey guys! Today I'll be showing you cosmetics from Note cosmetics and adding a little review as well! Hope you enjoy it, so let's get into it.

Hej kochani! W dzisiejszym poście zaprezentuję wam kosmetyki od Note cosmetics oraz dodam mini recenzję. Mam nadzieję ze się wam spodoba, do dzieła.

LINK TO SHOP-NOTE BEAUTY

LIST OF PRODUCTS / LISTA RODUKTÓW:

Note detox & protect foundation spf 15 ( 01 beige ) £16.45
Note BB concealer ( 02 ) £17.45
Note  mattemoist lipgloss ( 403 sugar kiss ) £9.95
Note luminous silk mono eyeshadow ( 13 ) £8.95


 FOUNDATION 
The foundation is sadly too light for me however I still gave it a go.It's meant to be for all skin types.
On the packaging it includes that the foundation contains spf 15, almond oil , yeast extract and vitamin E which sounds great to me. After applying it to my face I was pleasantly surprised with how smooth it looked. I have dry skin therefore some foundations have a tendency to highlight the dry skin areas but this one luckily didn't. Looks very natural while covering what has to be covered.

PODKŁAD
Jest niestety dla mnie trochę za jasny ale nadal dałam mu szansę. Jest on dla kazdego typu skóry. Na opakowaniu mam informację ze podkład zawiera spf 15, olejek migdałowy, ekstrakt drozdzowy  oraz witaminę E co mi się bardzo podoba. Po nałozeniu na twarz byłam miło zaskoczona tym jak gładko się nakłada. Mam suchą skórę więc więszość podkładów zaznacza mi suche skórki lecz ten tego nie robił. Wygląda bardzo naturalnie i zakrywa to co powinno być zakryte.

 BB CONCEALER 
This concealer is very luminous and brightens up our under eyes very well. The package informs us that it g
has spf15 and is meant to increase radiance & luminosity. It contains things like citrus skin,grape extract,sunflower oil and wheat germ extract which are meant to protect and moisturize the skin around eyes. It covered my under eye dark bags which is a good sign since not many concealers manage that job.

BB KOREKTOR 
Ten korektor jest rozświetlający więc nadaje się pod nasze oczy. Opakowanie informuję nas ze zawiera on spf 15 i powninien zwiększyć blask i jasność skóry. Ma on w sobie równiez skórkę cytrusową, ekstrakt z winogron, olej słonecznikowy oraz ekstrakt z kiełków pszenicy które mają za zadanie ochronić i nawilzyć skórę pod oczami. Zakrył on moje wielkie wory pod oczami co nie udaję się niektórym produktom tego typu więc jak najbadziej na plus.


 LIPGLOSS
It gives a long lasting matte finish. It contains macadamia oil and vitamin E which helps our lips to stay healthy looking - not dry since it's a matte product. It's scented, it smells amazing! Almost like some cake maybe? 
It's a lipgloss therefore we can't expect it to last all day however it does last a fair amount of time.

BŁYSZCZYK
Ma on długo trwałe mattowe wykończenie. Zawiera olejek makadamia oraz witaminę E co pomaga naszym ustą w nawilzaniu gdyz w końcu jest to produkt mattow'y i ma tendencję do wysuszania. Ma zapach, jest boski! Coś związanego z np. ciastem?
Jest to błyszczyk więc nie mozemy oczekiwać cało dniowego trwania ale wytrzymuję bardzo długo.



 EYESHADOW
From the packaging I know that it has vitamin E which is meant to help moisturize the skin.It's a beautiful neutral shade which in my case can be used both as eyeshadow and highlighter. I tried it on as both and I fell in love with the way it looks, it doesn't have any harsh glitter therefore it reflects the shine very nicely and naturally.
It's also nicely pigmented.

CIEŃ DO POWIEK
Z opakowania wiem ze zawiera on witaminę E która ma nawilzać naszą skórę. Jest to piękny naturalny odcień który w moim przypadku moze być uzyty jako cień oraz rozświetlacz. Uzyłam go na  2 sposoby i spodobał mi się w kazdej postaci. Nie ma zadnego  ostrego brokatu dzięki czemu ładnie odbija światło co wygląda naturalnie. Jest bardzo fajnie napigmentowany.


































No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !