8.1.18

DRESSLILY l MAKEUP ON A BUDGET???!

Hej, dzisiaj pokaze wam propozycję produktów do makijazu z typowo Azjatyckiej strony. Nie rozumiem ludzi którzy sądzą ze tylko dlatego ze cos jest tanie,to od razu ma w składzie super glue. Jest wiele przypadków gdzie produkty za $1 są produkowane w tej samej fabryce so produkty za $30.
Osobiście posiadam trochę kosmetyków z takich stronek, przetestowałam je i jestem w stanie powiedzieć ze zyję! Unikałabym jedynie podróbek danych produktów np. Kylie Jenner lip kit.

Hi,today I'll show you a variety of different makeup products from an Asian website that supplies beauty products as well as clothing. To be honest I don't understand people who think that just because something was cheap it will definitely have super glue as an ingredient. There's a lot of cases where products priced $1 are produced in the same factories as the ones worth $30. Personally I own quite a bit of products from these kind of websites and I'm right to say I'm still alive. I would avoid fake products though like : Kylie Jenner lip kit etc.

LINKS:







No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !