29.8.17

BRIDESMAID DRESSES

Hej,w dzisiejszym poście pokaze wam selekcje sukienek dla druhen.
Pokaze wam kilka których mi osobiście się najbardziej spodobało i mam nadzieję ze równiez pomogę z wyborem!
Hi,in today's post I'll be showing you a selection of bridesmaid dresses.
I'll show you the ones that I personally liked the most and I'm hoping to help you with this hard job of picking a dress!


LINKI/LINKS:


Sukienki/Dresses:

Jak widzicie na zdjęciach ponizej, lubię gdy sukienki są proste z wyciętymi ramionami.Koronka u góry równiez nadaje kreacji uroku.

As you can tell from the pictures down below,I like the dresses to be simple with no sleeves. Lace details at the top add the outfit a charming touch.























No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !