9.9.17

BACK TO SCHOOL WITH ZAFUL l BASIC CLOTHING & ACCESSORIES

Hej, w dzisiejszym poście mam wam do pokazania zdobycze ze sklepu ZAFUL.COM. Zawsze jestem zadowolona ze swoich zamówień w tym sklepie i tak tez było tym razem.Wszystkie rzeczy mega mi się podobają ale pierwsza bluz ze zdjęcia ponizej wygrała moje serce, noszę ją non stop.

Hi, in today's post I'll be showing you amazing stuff I found at ZAFUL.COM. I'm always happy with all my orders so it's no surprise I was happy with this one too. Everything I received I have fell in love with however the sweatshirt from the 1st picture down below has stolen my hear, I wear it all the time.

TO GET 10% OFF ZAFUL WHEN SHOPING USE A CODE: LAURAZF

Aby otrzymać 10% off przy zakupach na stronie zaful uzyj kodu powyzej.

Make sure to follow me on Instagram to stay updated on the posts :) CLICK

LINKS/LINKI:









No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !