21.8.17

BACK TO SCHOOL WITH ROMWE

Hej,w dzisiejszym poście mam dla was wish list'e Back to school stworzoną ze sklepem ROMWE-CLICK. Jeśli znacie mojego bloga od dawna wiecie ze nie lubie gdy firmy mają tandetną jakość ciuchów i byle czego wam tu nie pokaze :) 

Hi,in today's post I've created a wishlist with the online shop ROMWE-CLICK.If you know my blog for some time you'd know that I don't like rubbish quality when it comes to clothes and if it's that case I wouldn't show you it on my blog :)

MY INSTAGRAM CLICK


Tutaj postarałam się stworzyć typowo szkolny outfit, co myślicie? Jeśli wam się podoba to zapraszam do klikania w linki :)
Over here I tried to create a school outfit, what do you think? If you like it then click the links down below to see more details about the product :)

LINKS/ LINKI:

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !