17.8.17

FAVOURITE BROW PRODUCTS

Hej, w dzisiejszym poście pokazę wam moje ulubione produkty do brwi. Jezeli śledzicie mojego instagrama CLICK to wiecie ze kocham szalone makijaze z ostrymi brwiami :)

Hi, in today's post I'll be sharing my favourite eye brow products with you. If you follow my instagram you may know I love crazy makeup looks and sharp brows to go with it CLICK .

PRODUCTS + Links/ Produkty + Linki

Kocham tak znane 'instagramowe' brwi które są ciemniejsze ku końcowi i bardziej ombre na początku.Aby były 'czystsze" uzywam korektora o jaśniejszym odcieniu pod brwią i rozbelndowuje wszystko małym pędzelkiem.
Aby uzyskać ukochany prze ze mnie efekt uzywam pomady do brwi i skośnego pędzelka dzięki któremu z łatwością uzyskam wymarzony wygląd brwi. Podązam za naturalnym kształtem brwi przez cały proces.Na końcu utrwalam wszystko zelem.

I really love the well known'instagram' brows which are darker nearer the ends and a bit ombre at the start. To make sure they're 'clean' I use a concealer that's 2 shades lighter than my natural skin tone(underneath my brow ),afterwards I blend it out with a small handy brush.
To get my perfect instagram like effect I use a brow pomade and a very tiny 'oblique'almost brush which makes the job so much easier and I end up with my perfect brows.
I follow my natural brow shape throughout the whole process. At the end I set my brows in place with an eyebrow gel.








No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !