5.3.19

AM I BACK? POWRÓT?

Hey guys, I've been gone for quite a while now. It's all due to work and college which clearly consume a lot of my time. I have not been posting for several months, this blog will always be a part of me since I've always been passionate about beauty and fashion. I'd love to make a comeback if the time allows me to do so! Thank you for your patience. Also I have noticed google deleted all my comments therefore none of my posts have any? Oh well, hoping to make a comeback as soon as possible! Loves, Klaudia xoxo.


Hej kochani, dawno mnie tutaj nie było.Wszystko jest spowodowane pracą oraz college'em czyli brakiem czasu. Nie publikowałam postów przez kilka miesięcy, ten blog zawsze będzie częścią mnie gdyz właśnie tutaj dzieliłam sie pasją do makijazu oraz ubrań. Chciałabym powrócić jezeli czas mi na to pozwoli. Dziękuje za cierpliwość. Jeszcze jedno, zauwrzyłam ze google usuneło mi wszystkie komentarze z postów ? No trudno, mam nadziejęze szybko powrócę. Pozdrawiam, Klaudia xoxo. 



1 comment:

  1. czekam za powrotem, ciekawe wpisy jak na początek :)

    ReplyDelete


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !