24.8.18

POLISH COSMETICS l PERFECTA, JOANNA & EVELINE

Hi guys, in today's post I'll be telling you about these Polish cosmetics. I'll give them an honest review and say what makes them so good. After all I'm Polish myself and I'm proud of what's 'mine'.


Hej kochani, w dzisiejszym poście opowiem wam trochę o tych polskich kosmetykach do pielęgnacji. Dam im szczerą opinie i napiszę o tym co sprawia ze są tak fajne. W końcu sama jestem z Polski i jestem dumna z tego co 'moje'.

CLICK HERE TO SHOP:
BEAUTY&CARE FACEBOOK 


JOANNA WASHING PEELINGS:
This is a product I've been loving for a very long time however the ones shown in the post are a new thing to me due to the scents.
The peelings can be used 2-3 times a week while washing, they wash as well as they exfoliate our skin leaving it smooth and nicely scented. They're also very refreshing especially during the summer period when our skin definitely needs some extra exfoliating after burning it on sunny days out which leaves us with peeling skin.
My favourite out of the two has to be the olive oil peeling because the exfoliating granules are smaller and not as rough on the skin ( the mandarin peeling has bigger exfoliating granules ).

JOANNA MYJĄCE PEELINGI:
Są to produkty które kocham od dawna, lecz te które pokazuję w poście są dla mnie nowośćią jezeli chodzi o zapachy.
Peelingi mozna uwywać 2-3 razy w tygodniu podczas kąpieli, myją naszą w skóre tak samo jak ją wygładza pozostawiając po sobie miły zapach i miłą w dotyku skóre. Są rowniez bardzo odświerzające zwłaszcza latem gdy nasza skóra jest mega przesuszona po np. opalaniu.
Mój ulubiony jezeli chodzi o te dwa musi być ten z oliwą z oliwek poniewaz ma mniejsze ziarenka więc jest lzejszy dla skóry, w porównaniu peeling mandarynkowy jest gruboziarnisty.



EVELINE SOS HAND TREATMENT & 3 in 1 NAIL TOP COAT
I have been working during the summer quite a lot which has left my hands in a terrible condition. One evening I have pulled out this hand treatment and gave it a go. It comes with a step 1 & 2 ( peeling for our hands and a moisturising leave on mask+ gloves for a better effect ). I left the step 2 on my hands for about 20 minutes with the gloves on top, after washing it off my hands felt extremely smooth. I couldn't stop feeling them! Will definitely be giving this treatment another go. I just wish it came with a supply for more than one time.

The 3 in 1 nail solution is basically a top coat which is meant to dry our nail polish in 60 seconds after applying, give us a shiny finish and harden our nails. I can definitely say that the shine is very intense which I really like. It does somewhat harden our nails which is good but with the 60 second nail polish dryness.. well it does help with the time for the nail polish to dry but it's not necessarily 60 seconds. 


EVELINE ZABIEG DO RĄK & 3 w 1 TOP COAT DO PAZNOKCI
Pracuję dosyć często w to lato więc moje dłonie są w tragicznym stanie.Jednego wieczora wyciągnełam ten zabieg do rąk i dałam mu szansę. Ma on 2 kroki 1&2 ( peeling do rąk,nawilzającą maskę oraz rękawiczki dla lepszego efektu). Drugi krok pozostawiłam na rękach na ok.20 minut poczym wszystko zmyłam.Moje ręce były pozostawione bardzo nawilzone oraz gładkie. Nie mogłam przestać ich czuć! Na pewno dam temu produktowi następny raz. Szkoda ze w opakowaniu nie ma zaopatrzenia na więcej niz jedno uzycie.

Top coat 3 w 1 ma wysuszać nasz lakier w 60 sekund, nabłyszczać oraz utwardzać nasze paznokcie. Mogę przyznać ze po nałozeniu błysk na paznokciach jest niesamowity. W jakiś sposób na pewno utwardza nam paznokcie lecz jezeli chodzi o to 60 sekundowe wysuszanie lakiery... no pomaga tylko ze nie trwa to 60 sekund.



PERFECTA HYDRO MAGNETIC PEELING 
It's a peeling which contains fine grains therefore it's recommended to use it 2-3 times a week. It says that it contains volcanic sand, I'm not too sure what it does but sounds great to me. I've been really liking this product because i really cleanses out my skin plus it smells really good! I'm not too sure how to describe the scent but I recommend you guys giving it a go.
It's ideal for all skin types including combination and oily skin.

Jest to peeling drobnoziarnisty dlatego poleca się go uzywać ok2-3 razy w tygodniu. Ma ponoć w sobie piasek wulkaniczy co moim zdaniem brzmi świetnie. Bardzo polubiłam się z tym produktem poniewaz świetnie oczyszcza moją twarz a w tym pięknie pachnie! Nie mam pojęcia jak opisać ten zapach ale polecam wam go powąchać przy okazji. Peeling jest idealny dla kazdego typu skóry, w tym do skóry mieszanej oraz tłustej.






No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !