28.8.18

HAUL l L'OREAL l JEFFREESTAR l MAKEUP REVOLUTION l MAYBELLINE l BH COSMETICS

Hey guys! In today's post I'll show you a few things I have bought throughout the last week. I don't have an opinion on any of these products except the Maybelline lash sensational which has been my favourite for ages. If you want an update on certain products let me know in the comments or on my email: klaudia.blogx@gmail.com and I'll create separate posts for products that interest you :) Enjoy the photographs and let me know what you think or if you have tried any of these beauties?


Hej kochani! W dzisiejszym poście pokaze wam co udało mi się kupić w ciągu tego tygodnia.Nie mam jeszcze wyrobionej opinii na temat zadnego z tych produktów oprócz maskary z Maybelline lash sensational którą kocham od dawna. Jezeli chciałybyście post z update'em na temat jakiegoś produktu dajcie znać w komentarzach lub na mój email: klaudia.blogx@gmail.com a ja postaram się dodać oddzielne posty na temat tych produktów :) Zapraszam na zdjęcia oraz dajcie znać czy uzywałyście którąś z tych piękności?



ITEMS LINKS / LINKI DO RZECZY:



































1 comment:


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !