24.6.18

MAKE UP REVOLUTION l CONCEAL AND DEFINE l STICK FOUNDATION

Hi guys! I've been gone for about 2 months and I truly apologise for this. I've been doing my gcse's and work's been busy too however now I've got a lot of time to get back into blogging.
Today I'm coming with a review of 2 very popular products by Make up revolution. I've been using them for some time now therefore my opinion is much based on my own experience. Both products don't cost more than £5 each, to see the accurate price you can click the link below.

Hej kochani! Nie było mnie tutaj ponad 2 miesiące i szczerze za to przepraszam. Robiłam egzaminy gcse oraz duzo pracowałam lecz teraz mam mnóstwo czasu by znów powrócić do bloggowania.
Dziś mam dla was recenzje 2 produktów z Make up revolution.Uzywam ich juz dość długo więc moja opinia jest oparta na moich doświadczeniach. Obaprodukty nie kosztują więcej niz £5 kazdy, aby zobaczyć dokładną cenę mozecie wejść w podane linki.


LINKS TO PRODUCTS:


MUR CONCEAL & DEFINE

It's a concealer with a thick consistency, quite heavy I would say. It's very high coverage but like I mentioned it tends to feel heavy underneath my eyes. Sometimes it can crease even after setting it with powder.It's a good drugstore alternative for high end concealers however it does come with cons and pros like every existing product. Overall it's definitely worth trying out.

Jest to korektor o gęstej konsystencji, jest dosyć cięzki.Ma bardzo duze krycie ale jak wspomniałam ma zwyczaj do uczucia cięzkości pod oczami.Czasami moze się rollować nawet po utrwaleniu pudrem. Jest to super tani zamiennik wielu drozszych korektorów lecz ma swoje plusy i minusy jak kazdy inny istniejący produkt. Jest warty wypróbowania.

MUR FOUNDATION

It's a high coverage stick foundation with a glowy finish, definitely not right for the fans of a matte face. You don't need to apply a lot since it's very spreadable. Personally it had a tendency to collect in certain areas of my face throughout the day which didn't look too pretty. Wouldn't say it's long lasting however it's an individual case since we all have different skin types.

Jest to podkład o wysokim kryciu z promiennym wykończeniu, na pewno nie dla fanów matowej twarzy. Nie trzeba go duzo nakładać poniewaz jest bardzo łatwo rozprowadzany. Osobiście, na mojej twarzy po dniu noszenia lubiał się zbierać w kilku miejsach co nie wyglądało zbyt ładnie. Nie powiedziałabym ze jest długotrwały lecz to moze być zalezne od typu skóry.



No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !