16.4.18

EVERYDAY MAKE UP PRODUCTS

Hey guys! Sorry for the long break however I've been busy with work and upcoming Gcse's.
I'm coming back today with an updated version everyday makeup products ( here's my old one- click ).
Lately my products have changed quite a bit apart from the bronzer which has been my favourite for ages! 

Hej kochani! Przepraszam za długą przerwę ale miałam duzo pracy oraz przygotowań do nadchodzących Gcse's ( Taka jakby matura w Angli)
Dziś przychodzę do was z update'em produktów których uzywam do codziennego makijazu ( tutaj znajdziecie starszą wersje -click )
Ostatnio te produkty się nieco zmieniły, oprócz bronzera z W7 który jest moim ulubieńcem od dawna!

Products mentioned:

Follow me on 21 buttons in order to see more products that I use - @klaudiaxxxx

 I usually go for quite a natural look which simply highlights my good points. However my skin has quite a few blemishes so a 'heavier' foundation and concealer are a must have. I'm not a big powder fan, I 100% prefer a luminous look that looks fresh and healthy. For my lashes I love the L'oreal baby roll mascara, it makes my eyelashes thick and long which I definitely love since I'm trying to stay away from falsies and have invested in a good lash serum. For eyebrows I usually go in with the dipbrow in medium brown, I do like 'instagram'y' brows which are quite defined and sharp but obviously faded in at the front to avoid block brows.
To make my skin even more fresh,I set everything with MAC prep+prime.

Zwykle decyduję się na dosyć naturalny look jednakze moja skóra ma trochę niedoskonałości więc muszę sięgać po trochę 'cięzsze' podkłady czy tez korektory. Nie jestem fanką pudru,na 100% wolę świecącą twarz która wygląda świezo i zdrowo. Rzęsy maluję mascarą L'oreal baby roll, sprawia ze moje rzęsy są grube i długie co zdecydowanie mi się podoba od kąd przestałam nosić sztuczne rzęsy i zainwestowałam w dobre serum do rzęs.
Do brwi zwykle uzywam dipbrow w odcieniu medium brown, lubię 'instagramowe' brwi które są podkreślone i ostre ale w tym samym czasie wyblendowane na początku aby uniknąć klockowych brwi. Aby moja skóra była jeszcze świezsza, uzywam MAC prep+prime aby wszystko utrwalić.


No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !