1.10.17

TOP 2 GEL POLISHES + TOP/BASE COAT

Hej,w dzisiejszym poście mam wam do pokazania 2 lakiery hybrydowe ( które razem wyglądają bosko ) + baza/top która sprawdza mi się bardzo dobrze.
Hybrydy robię juz od ponad roku i przyznam szczerze ze początki są trudne zwłaszcza jezeli nie mamy profesjonalnego sprzętu. Ja zaczynałam z kompletem hybryd z Chin które przyszły w zestawie z lampą.Same lakiery nie są najgorsze ale baza i top to porazka. 

Hey, in today's post I'll be showing you 2 gel polishes ( which put on top of one another look stunning ) + base/top coat which I find very good.
I've been doing gel nails for over a year and to be honest the beginnings are difficult especially when we don't own any professional equipment. I started off with a gel nail set from China which came with the UV lamp. The polishes them selves weren't the worst however the base and top coat were a total disaster.


Hybrydy z firmy PROVOCATER 
Odcień pierwszego lakieru to 38 translucent + baza/top.
Lakiery te kosztują w Polsce ok. 25zł. Jakościowo są mega, z niektórymi lakierami miałam problem ścierania się np. po bokach lecz te wytrzymują cały okres noszenia hybryd az do momentu śćiągania.
Baza+Top w 1 jest mega wyjściem gdy nie chcemy wydawać więcej na 2 oddzielne produkty  gdy mozemy mieć produkt 2 w 1

Hybrid polishes from the brand PROVOCATER
First polish's shade is 38 translucent + base/top.
The price of these products is about £5 each. Their quality is absolutely amazing, with some gel polishes I had a problem with them rubbing off on the sides etc. however these ones stay on until the day I decide to take them off. The base+top in 1 is a good thing especially when we don't want to spend money on 2 separate products when we can get it in one.


Hybrydy NeoNail 
Odcień- morning rose. Jest to bardziej lakier którego mozemy uzywac na kolor bazowy. Ma efekt syrenki i prezentuję się bosko. Nosiłam go kiedyś bez zadnego koloru bazowego i nadal prezentował się ślicznie. Jest mega długotrwały. Jeśli chodzi o cenę to równiez jest ok. 25 zł.

Neonail hybrids
Shade- Morning rose. It's the kind of gel polish you'd put on top of a base colour. It has a mermaid effect which presents itself very nicely. I've wore it on its own previously and it still looked stunning. It's also very long listing. The price varies from £5-7.00.



















 Provocater 38 translucent

 NeoNails Morning Rose

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !