27.9.17

POUNDLAND EYELASH CURLER CHOPPED OFF MY LASHES!


Hej! W dzisiejszym poście opowiem wam o tym jak zalotka z Poundland'a ( funciaka) pozbawiła mnie rzęs z przodu mojego oka.
Zeby nie było pytań, tak jak zwykle uzywałam zalotki na czyste rzęsy bez zadnego kosmetyku. Zawsze starałam się to robić delikatnie i starannie. Zalotka była moją najlepszą przyjaciółką az do tego momentu. Nigdy nie miałam problemu z tańszymi zalotkami z np. Primark'a. 
Wracając do tematu- mojego horroru, pewnego dnia tak jak zwykle chciałam podkręcić rzęsy. Pierwsze z prawej strony wyszły jak zawsze,okej. Natomiast po odłozeniu zalotki po podkręceniu 2 strony byłam w wielkim szoku. Brak rzęs z przodu oka, i co teraz? Na szczęście miałam kępki rzęs które uratowały mnie z sytuacji. Od momentu w którym to się wydarzyło mineło ok.3 tygodnie a moje rzęsy nadal nie rosną tak szybko jak bym tego chciała. Wiem ze to dość długi proces ale czekanie jest trudne zwłaszcza ze jest to dosyć zauwazalne.

Hi! In today's post I'll be sharing my bad experience with the Poundland eyelash curler with you. It has cut off my front lashes. To make sure you understand it wasn't my fault, I have used it on cleaned lashes that had no product on it. As usual I tried to be very delicate and careful during the curling process. The eyelash curler was always my best friend as my lashes aren't naturally curly, until this moment. I never had any problem with cheaper eyelash curlers like e.g the ones from Primark. Going back to the day the tragedy has happened. So as usual I was curling my lashes, the first one came out okay but I didn't know what was coming on the second eye. After I was done I've put the curler down, looked in the mirror- I WAS SHOCKED. Lack of lashes at the front of my eye! What now? Thank god I had eyelash individuals so I fixed the problem quickly, sadly it wasn't a permanent fix. It's been around 3 weeks since it happened and my lashes still look the same, they're not growing as fast as I'd want them to. I know that lash growing is a long process but the wait is long and the lack of front lashes is quite noticeable. 

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !