12.7.17

ROSEGAL l SWEATSHIRT PINK

Hej, dziś pokazę wam kilka drobiazgów ze sklepu internetowego Rosegal które zwróćiły moją uwagę. Na stronie mozecie znalezć rzeczy takie jak:Rózowe bluzy oraz chevron sukienki maxi.
Na zdjęciu podanym ponizej mozecie sobie zobaczyć rzeczy które mi się spodobały. Rzeczy które ostatnio kocham nosić to najzwyklejsze bluzy ( tak, wiem ze jest lato ale i tak zawsze mi zimno !)
oraz basicow'e, długie kolczyki które przemieniają outfit z 5 na 10.

Hi , today I'm gonna be showing you few bits from Rosegal that have caught my attention the most. On the website you can find things like e.g pink sweatshirts or chevron maxi dresses .
On the picture attached below you can clearly see what caught my eye, things I recently enjoy wearing are simple hoodies ( yes I know it's summer but I'm always freezing! ) and those lovely simple long earrings that make any outfit go from a 5 to 10.

1  2  3






Loves , Klaudia xoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !