24.6.17

TWINKLEDEALS l RINGS & UV LAMP

Hej! Dziś mam dla was post z kilkoma rzeczami ze sklepu Twinkledeals.
Nalezy on do jednych z moich ulubionych sklepów internetowych! Ze wszystkiego zawsze jestem zadowolona.

Hi! Today I'm gonna share with you the few things I've got from an online store Twinkledeals.
It's one of my favourite online stores! I'm always happy with everything I order.


Pierwsze dwie rzeczy są to oczywiście pierścionki.Ostatnio mam na ich punkcie małą obsesję.
Te szczególnie mi się spodobały na stronie. Są fajnie wykonane i na pewno warte polecenia.

The first two things are obviously rings.Lately I have a little obsession when it comes to them.
Those in general I liked a lot while scrolling through the website.They're of good make and 100% worth trying out.


Z racji ze potrzebowałam nowej lampy UV, postanowiłam zamówić tą i zobaczyć jak się sprawdzi.
Dla dokładniejszych informacji polecam wejście w link u góry posta. Ma ona 36W czyli na pewno wystarczająco zeby utwardzić zel. Uzywałam i działała tak samo jak lampa z drozszej firmy więc na pewno mogę ją polecić.

Just because I needed a new UV lamp, I decided to order this one and give it a chance.
For more details I recommend checking the link at the top of this post. It has 36W so it's more than enough to cure Gel nails. I've used it and it worked as well as the more expensive ones so clearly this product is worth giving a try to.




























Loves , Klaudia xoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !