29.5.17

BANGGOOD

Hej , dzis pokaze wam kilka paznokciowych zdobyczy ktore znalazlam na stronie Banggod.
Ceny sa meg niskie jak na 'profesjonalne' akcesoria ale musze przyznac uzylam juz kilka z tych produktow i wcale nie jestem zawiedzona!
Paczka ze strony szla do mnie ok. 1 tydzien wiec z czasu dojscia calej przesylki jestem zadowolona.


Pierwszy zestaw ma w sobie rozne ozdoby do paznokci , pilniczki , brokaty , top UV , cleanser  oraz gel'e UV ktorymi mozemy przedluzyc paznockie.Sam cleanser juz probowalam w przeszlosci i jestem z niego zadowolona , jest to juz moja druga buteleczka tego produktu i moge powiedziec ze jest wart polecenia - jedyny minus to mala pojemnosc. Zapomnialam zrobic zdjecia form, kleju do sztucznych paznocki oraz samych paznokci ( przyszlo 20sztuk ) , pedzelka do nakladania gelu oraz oliwki do skorek ktore rowniez znalazly sie w zestawie ( ma ona lekki zapach kwiatowy ).
Jezeli chodzi o lakier hybrydowy to zamowilam go w odcieniu 314. Jest mega brokatowy i zmieszany jest z lekko rozowym lakierem. Jego trwalosc mega mnie zaskoczyla , moge porownac go do brokatowego lakieru z NeoNails ktory kosztuje o wiele wiecej. Niestety pojemnosc jest dosyc mala ale mozemy to wybaczyc poniewaz produkt w sam sobie jest wielkim 9/10.
































Loves , Klaudia xoxo
My instagram CLICK @xidk.k



No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !