27.5.17

ZAFUL

Hej ! Dzis mam wam do pokazania rzeczy ze sklepu ZAFUL , jesli obserwujecie mojego bloga od dluzszego czasu to pewnie wiecie ze jest to jeden z moich ulubionych skelpow online. Paczki przychodza mega szybko a jakosc ubran jest niesamowita!

Pierwsza rzecza jest bluzka z modnym wiazaniem. Bardzo spodobal mi sie jej kolor.
Material jest calkiem lekki wiec na lato w sam raz :) !
Jedynym minusem tej bluzki jest to ze te sznureczki moga same czasem wyjsc z tych 'dziur' i wtedy cala efektownosc tej bluzki znika.


 Nastepna rzecza jest czarna sukienka z chokerem. Przyznam ze czekalam na nia z niecierpliowscia i nie zawiodlam sie. Dlugosc jest przed kolana , sukienka jest dosyc obcisla ale ladnie sie uklada. Material jest przewiewny wiec zbytnio sie nie spocimy.
Sukienka nie ma zadnych minusow !

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !