8.2.17

AISLESTYLE

Hej , dzis w poscie mam wam do pokazania kolekcje ze skelpu AISLESTYLE , miedzy innymi 
wedding dresses, bridesmaids dresses 2017 ,homecoming dresses , dresses for wedding itp.
Na stronie bardzo spodobalo mi sie to ze kazda sukienka ma wiele opcji kolorystycznych.
Z tego co widzialam na stronie , przesylka idzie ok.10-25 dni co jak na Azjatycka strone jest calkiem 'ok'.

Hi , in today's post I'm gonna be sharing with you a collection overview from an online store AISLESTYLE , among others there are collections like wedding dresses , bridesmaids dresses 2017 , homecoming dresses , dresses for wedding and many others. 

Sukienka dla druhny , cos pieknego. Niestety ja osobiscie nie mam zadnych wesel w rodzinie i musze poczekac z zakupem takiej sukienki. Ale te mega mi sie spodobaly. Wygladaja tak dziewczeco i delikatnie. 

A bridesmaid dress , such a beautiful thing. Sadly I don't have any weddings in my family right now and I've gotta wait with the dress purchase however those I liked a lot. They look really girly and tenderly.
























Sukienka na prom , marzenie kazdej dziewczyny , na obrazku powyzej wybralam te ktore spodobaly mi sie najbardziej. Jak wiecie uwielbiam minimalistyke i delikatne kolory. Szkoda wielka ze prom mam dopiero za rok :)

A prom dress , every girl's dream, on the picture above I picked out few dresses that I liked the most. As you may know I love minimalism and gentle colours. Sadly my prom is in over a year so I can't really pick any dresses yet :)






















Sukienka komunijna to cos do czego my Polacy podchodzimy mega powaznie. Sukienka musi byc idealna no bo to w koncu jedyny taki dzien z zyciu waszego dziecka. Minimalizm znowu wyrgwya. Proste sukienki z malymi ozdobami wygladaja bajkowo!

A communion dress is something that US Polish people take really seriously. A dress has to be ideal because as you know we only get a day like this once in our lives. Minimalism wins again. Simple dresses with little decoration look like on a princess of a fairy tale.
























Loves , Klaudia

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !