27.1.17

ZAFUL BABES

Hej , ostatnio mnie malo na blogu ale to dlatego ze mam pelno przygotowan do gcse ( cos w stylu matury w Polsce ) oraz pelno projketow ktore musze dokonczyc. Z racji ze dzis mamy piatek znalazlam troszke wolnego czasu na to aby napisac wam dzisiaj tego posta . Nawet nie wiecie jak bardzo sie ciesze , kocham sie tu rozpisywac ale ten brak czasu ! 
Ok, jeeeeslliii chodzi o temat posta , ZNOWU ZAKUPY Z MOJEGO ULUBIONEGO SKLEPU ZAFUL

Jak widzicie znowu na czarno , chyba musze wrescie zaczac zyc kolorami. Co do bluzy to idealnie opisuje moje jedzenie ' Wifi , pizza no i sweatpants' Kocham pizze wiec .. Kocham tez ta bluze . Mega milutka oraz oversize'owa.

Nastepnie choker ktory skradl moje male serduszko , uzupelnia kazda najnudniejsza stylizacje . Mojej mamie kojarzy sie z 'naszyjnikiem na sylwestra' ale mi przyda sie do codziennych stylizacji.

Ostatnia jest luzna bluzka ze slynnym napisem '' WORK WORK WORK WORK WORK ....'' z piosenki Rihann'y. Mega mi sie spodobal wiec pomyslalam sobie ' hehe czemu nie w koncu moja szafa i tak jest pelna roznych napisow ' i tak oto mam teraz w swojej kolekcji bluzke ktora przypomi mi o tym ze bycie leniwym nie jest dla mnie.




























Loves ,Klaudia xoxoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !