19.12.16

ROSEWHOLESALE HAUL

Hej , dzis mam dla was haul z firmy Rosewholesale . Ogolnie rozdzielili mi paczke na 2 czesci wiec to jest dopiero pierwsza czesc :) Pierwsza paczka doszla do mnie dzisiaj i szla okolo 2 tygodnie. Jak na Chinska stronke to czas oczekiwania jest okay . Nic rowneiz nie przyszlo uszkodzone.

Pierwsza rzeczy ktorej nawet nie zamawialam jest zwykly ,czarny eyeliner w pisaku. Niestety nie mam do niego linka bo jak juz wspominalam sama go nie zamawialam ale moge wam powiedziec ze jest calkiem fajny i zasycha na pelen mat.Jednakze opakowanie jest mega slabe i to 'sreberko' przenosi sie na dlonie pozostawiajac czarne plamy na opakowaniu.

Nastepna rzcza jest szal ktory zamowilam z mysla aby wreczyc go dla mojej mamy na Swieta , jest mega milutki oraz wyglada tak jak na stronie . Jak za tak niska cene moge go porownac do podobnego szala ktory mam z Primark'a . Mysle ze na pewno bede podkradac go mojej mamie , shh :) klik 1

Ostatnie dwie rzeczy to bizuteria , pierwsza z tych rzeczy jest to pierscionek a dokladniej to podrobka pierscionka z Pandora . Jest calkiem fajny nie moge sie do niczego doczepic. I juz ostatnia rzecza sa kolczyki kolka , mega mi sie podobaja . Mysle ze na pewno ubiore je na swieta lub nawet sylwestra.A co tam , trzeba zaszalec raz na rok :)




























Loves , Klaudia xoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !