21.12.16

ROSEWHOLESALE HAUL , AGAIN

Hej , dzis w poscie mam dla was juz druga czesc haul'u 1 czesc (klik) ze sklepu internetowego Rosewholesale. Paczka ta przyszla do mnie 4 dni po pierwszej , nic nie bylo uszkodzone . Bluza byla zapakowana w specjalna folie ze 'ssuwakiem' a zegarek byl w oddzielnej mniejszej paczce owiniety folia babelkowa ( YAY ! ).

 Pierwsza rzecza jest szara bluza , niekotrym znana jako typowa bluza 'tumblr girl' . Szczerze zamowilam ja bo spodobaly mi sie te czarne paski od kaptura . W srodku ma milego misia ktory jest przemilutki i cieplutki. Jest to jedna z najlepiej wykonanych rzeczy jakie mialam szanse zamowic ze stronek Chinskich. klik1


Druga i ostatnia rzecza jest zegarek.. nie taki zwykly jednak ten zegarek. Ma on natomiast tak zwane 'flash lights' ktore podswietlaja go na rozne kolory w rozne sposoby ze tak to opisze.
Jest to jeden z prezentow gwiadkowych dla mojego taty a ze on lubi takie BAJERY no to czemu nie?
 Ogolnie ta czesc paczki podoba mi sie bardziej niz pierwsza , warto bylo czekac. :)
Ps. Zgaduje ze przed Swietami to juz ostatni post u mnie na blogu ( z racji ze dodaje posty ok. co tydzien ) , wiec chcialabym Wam zyczyc wszystkiego co najlepsze , udanej wigilii i szybkiej pierwszej gwiazdki na niebie :) Wesolych Swiat kochani ♥


Loves ,Klaudiaxoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !