31.7.18

MAKEUP REVOLUTION RELOADED NEWTRALS 2 PALETTE l FT. SUNBEAM PRINTS

Hey guys! In today's post I'll be talking a bit about the new Makeup revolution palette which comes in few different varieties, I have the reddish-orangey one.If you would like a seperate swatch post please let me know.
I'd also like to mention that this post was created with Sunbeam prints Etsy shop which kindly sent me their prints which you can see in the background ( hand drawn hand print set ). Personally I'm in love with the design and I'm planning on buying 3 frames in order to frame these lovely hand drawn pictures.

Hej kochani! W dzisiejszym poście pokazę wam nową paletkę z Makeup revolution którą dostaniecie w róznych postaciach, ja akurat mam tą czerwono-pomarańczową. Jezeli chciałybyście oddzielny post ze swatchami to dajcie znać.
Chciałabym równiez wspomnieć o tym ze dzisiejszy post powstał we współpracy z Sunbeam prints Etsy shop który to wysłał mi plakaty ( które mozecie zobaczyć na tle zdjęć) .Osobiście kocham te design'y i mam w planach zakup 3 ramek aby je oprawić.


LINKS TO THE PRODUCTS/ LINKI DO PRODUKTÓW:




 PIGMENTATION:
The most pigmented are the matte colours, the darker the colour the better pigmentation I would say.
The shimmery colours are really good however I'd still rather wet the brush before application just to get their full pigment out.

PIGMENTACJA:
Matt'y są najbardziej napigmentowane, im ciemniejszy tym bardziej napigmentowany jest kolor.Brokatowe kolory są dobre ale i tak wolę zmoczyć pędzelek przed aplikacją aby w pełni dostać upragnioną pigmentację.

 FALLOUT/ BLENDABILITY :
The fallout is there girls, it isn't such a big deal for me personally but I know some people count it as a factor which decides whether they buy a palette or not. The shimmers as well as the matte's have the same amount of fallout.
The shadows blend very easily and do not leave any weird looking patches on our lid.

OSYPYWANIE SIĘ/ BLENDOWANIE:
Cienie dosyć sporo się osypują,osobiście wcale mi to nie przeszkadza ale wiem ze nie którym dziewczyną tak . Brokatowe odcienie tak samo jak i matt'y osypują się tak samo.
Cienie bardzo łatwo się blendują i nie pozostawiają dziwnych plam.


 PRICE/CENA:
£4.00 or 19.99zł

 COLOURS:
We can create very nice everyday looks with it but if we decide to go a bit over broad it is possible to achieve a night look too! The variety is great, all colours work very well together and seamlessly blend into one another. I'm a big fun of the orange shades which make my green eyes pop!

KOLORY:
Mozemy stworzyć ładne codziennie makijaze dzięki tej paletce, jezeli poszalejemy to równiez stworzymy makijaz na noc! Róznorodność kolorów jest mega, wszystkie razem współpracują i bezproblemowo razem się wblendowują. Jestem wielką fanką odcieni pomarańczowych w tej palecie które podkreślają moje zielone oczy.

































No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !