23.1.18

ZAFUL VALENTINE'S DAY WISHLIST ! VALENTINE'S DAY OUTFIT

Hi,in today's post I'll be showing you 2 Valentine's day outfit ideas created by me. Personally I love settle colours and floral patterns.I usually colour coordinate my outfits, this kind of perfectionism satisfies me so much! I hope you enjoy these outfits and let me know which one do you prefer, 1 or 2 ? 

Hej, w dzisiejszym poście pokazę wam 2 Walentynkowe outfit'y stworzone przeze mnie. Osobiście kocham stanowcze,lekkie kolory oraz motywy kwiatowe. Zwykle dobieram outfity kolorystycznie, to satysfakcjonuje mój perfekcjonalizm! Mam nadzieję ze outfit'y wam się podobają, dajcie mi znać który wolicie, 1 czy 2 ?


LINKS
 OUTFIT 1

OUTFIT 2
























No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !