27.1.18

PRODUCTS I'LL ALWAYS REBUY AND GO BACK TO! L'OREAL l ABH l MAYBELLINE

Hey! Today I'll be sharing with you my favourite products of all time that I always go back to no matter what! I will like to post posts like this once in a while with updates and new products that I possibly may have fallen in love with. Let me know what you think :)

Hej! Dziś pokazę wam moje ulubione produkty do których zawsze powracam.Chętnie chciałabym dodawać posty tego typu raz na jakiś czas z upade'tami i nowymi produktami które skradły mi serce.Dajcie znać co myślicie :)

 L'OREAL TRUE MATCH FOUNDATION

I'm not gonna lie,I'm on my 3rd bottle.The darker the shade,the better the coverage- That's what I've noticed.To be honest I do like my foundations to be a bit darker as my face is lighter than my neck therefore I tend to match them to my neck.It goes on very nicely and doesn't rub off throughout the day!

Nie będę kłamać,jestem juz na swojej 3ciej butelce. Zauwazyłam ze im cimniejszy kolor tym lepsze krycie. Szczerze lubię gdy podkład jest ciemniejszy gdyz moja twarz jest jaśniejsza niz moja szyja więc wolę je dopasowywać do szyji.Bardzo ładnie się rozprowadza i nie ściera się w ciągu dnia!


 MAYBELLINE BABY SKIN PRIMER

Honestly, I love it so much!Makes my foundation go on so much smoother almost like my skin was made out of glass. I don't like the feeling on my hand therefore I apply it with a brush.
It's also very affordable.

Serio,uwielbiam ten primer! Sprawia ze podkład nakłada się mega gładko tak jak by moja skóra była zrobiona ze szkła. Nakładam go pędzlem gdyz nie lubię bawić się rękami. Jest mega tani więc na kazdą kieszeń.





























ANASTASIA BEVERLY HILLS DIPBROW 

We all know how great this product is, don't we? I tried many cheaper alternatives however nothing compares to this dipbrow. Has the perfect consistency that leaves my brows looking amazing!

Wszyscy wiemy jak dobry jest ten produkt, prawda? Próbowałam wiele tańszych zamienników lecz zaden nie podpasował mi tak jak ten dipbrow. Ma mega konsystencję dzięki której moje brwi mega wyglądają !

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !