9.10.17

ZAFUL l READY FOR WINTER l PAIR A SKIRT WITH KNEE BOOTS

Hej, dziś mam dla was top 3 rzeczy które moim zdaniem są must have'm na zimę. Moze spódniczka nie wpasowuje się w pogodę ale szczerze kocham je nosić gdyz nie wazne jaki top załozymy spódniczka nada stylizacji uroku. W połączeniu z wysokimi butami stylizacja będzie dopełniona!
Rzeczy które chciałam pokazać wam ponizej pochodzą ze sklepu Zaful.

Hey, today I'll be sharing with you my 3 top must haves for winter. Maybe a skirt isn't the best bottom especially for the winter period however I love wearing them and no matter how our top looks the little skirt gives our outfit some charm. We can pair skirts up with below/above knee boots which will make the outfit look finished. The stuff I've picked for you are from the shop called  Zaful.

LINKS TO THE ITEMS:








No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !