6.5.17

WHAT'S GOOD IN BANGGOOD

Hej , w dzisiejszym poscie mam wam do pokazania kilka rzeczy ktore spodobalo mi sie na stronie banggood. Strona zawiera doslownie wszystko ! Od dekoracji wnetrz az po pielegnacje i kosmetyki. Najbardziej spodobala mi sie sekcja z gadzetami do paznocki gdyz ostatnio bardzo lubie z nimi eksperymentowac.Strona wysyla rzeczy do kazdego miejsca na ziemi wiec nie musimy sie martwic o to ze nie obsluza 'naszego ' kraju zamieszkania.

Rzeczy ponizej spodobaly mi sie wlasnie ze strony banggood. Jak mozecie zobaczyc nie jestem zbyt 'kolorowa' osoba jesli chodzi o ubior ale mysle ze kazdy znajdzie cos dla siebie jesli chodzi o kolorystyke , wzory itp :)




No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !