11.3.17

MY TRAVEL MAKE UP BAG

 Hej , z racji ze juz w Piatek lece do Polski na kilka dni postanowilam wam pokazac co takiego znajdzie sie w mojej kosmetyczce. Jesli bym miala miejsce na pewno nie skonczylo by sie to na kilku rzeczach. Mialam WIELKI trod wybierajac te produkty ale udalo sie.. YAY :)
Mam nadzieje ze w Polsce uda mi sie zrobic jakies zdjecia no ale zobaczymy czy czas na to pozwoli , na pewno bedzie Haul wiec mozecie sie go spodziewac.

Ostatnio zakochalam sie w odcieniach zlotych jesli chodzi o cienie na powiekach , uzywam ich non-stop! Wiec wlasnie z tej racji nie moze zabraknac mojej paletki The Nudes z Rimmel'a.
Do wypelnienia brwi uzywam pomady z FREEDOM w odcieniu medium brown , jest calkiem fajna i na pewno warta polecenia. Moim ulubionym bronzerem jest moj najtanszy jak i najlepszy bronzer z W7 Honolulu.

Druga rzecz ktora jest moja mini obsesja to rzesy ! Kocham je doklejac gdyz moje sa takie ehh.
Rowniez ostatnio odnalazlam swoj ulubiony balsam do ust z Palmers , jest mega nawilzajacy i zawsze go mam pod reka.

Oczywiscie nie moze mi zabraknac podkladu oraz ROZSWIETLACZA - cos bez czego sie nigdy nie obejde!

A wy co zwykle zabieracie ze soba na wyjazd ?

Loves , Klaudia xoxo