8.1.17

STYLEWE

Hej , w dzisiejszym poscie chce wam troche opowiedziec o nowo znalezionej stronie Stylewe, mysle ze jest dosyc interesujaca dzieki temu ze sprzedaja oni Designerskie ciuchy LECZ za mniej $.
Glownie sprzedaja ciuchy dla kobiet ale wedlug mnie jest to ok gdyz sama jestem kobeita wiec moze byc .Podczas przegladania ich strony zauwazylam wielki wybor sukienek , jak niektorzy z was wiedza moj styl glownie sklada sie z sukienek gdyz mysle ze sa slodkieee oraz po prostu wypelniaja moj outfit. Kooocham set up ich strony , wszystko jest latwe do znalezienia. Jesli jestescie 'troche' dziwni jak ja to z latwoscia mozecie przegladac sobie ciuszki dzieki temu ze strona posiada 1000ce rzeczy ktore czekaja tylko na zakup :)
Sprawdzilam liste projektantow i znalazlam kilku ktorzy zwrocili moja uwage ; HZY , CHARSU oraz ZERCAO . Nigdy o nich nie slyszalam ale ciesze sie ze ich znalazlam , kocham ich kreacje !

Hi , so today I'm gonna talk about about a new found website Stylewe  , I found it really interesting due to the fact that they sell designer clothing for less $'s. They sell clothing for women mainly I guess but that's fine with me as long as I'm a female myself.
While I've been going through their website I noticed they have a great choice of dresses , as some of you may know my style is mainly based on dresses as I find them adorable and they fill my outfit in general.
I loooove the set up of the website , really easy to find whatever you're looking for , if you're a lil crazy like me and love to look around websites for fun - I'd recommend you it , there's 1000's of things you can put your eyes on.
I checked the designer list , and there's few that caught my attention like HZY , CHARSU and ZERACO. Never heard of them before but glad I've found them , love their creations to pieces !

THINGS I LIKE / RZECZY KTORE MI SIE SPODOBALY :