19.11.16

MY LITTLE LOVES

 Hej , dzis w poscie pokaze wam kilka rzeczy ktore serio ostatnio polubilam , mozecie liczyc na moja szczera opinie :)

Pierwsza rzecza i chyba ulubiona jest krem do ciala z beauticology , o zapachu przypieczonych pianek ! Najwiekszym plusem jest zapach , mega kojazy mi sie ze swietami . Jest dosyc lekki i nawilzajacy . Zawsze powracam do niego w okresie swiatecznym.
Nastepnie jest to rowniez rzecz zwiazana ze Swiatecznym nastrojem , jest to tester Yankee Candle o zapachu Merry Mint . Jest bardzo slodka wiec nie dla wszystkich jednak ja lubie sobie ja zapalic na jakies 5 minut i zachwycac sie tym mega slodko-swiatecznym zapachem.
Rozswietlacz , moim zdaniem nie jest to niezbednik i mam z nim bardzo rozne relacje ale gdy juz sobie o nim przypomne to nigdy mnie nie zawodzi. Moj ulubiony jest to napewno ten z MUA, undress your skin . PINK SHIMMERS . Ma on rozowe tony co mi osobiscie sie bardzo podoba. Wyglada na drozszy niz jest :)
Ostatnia rzecza jest lakier z Golden Rose 06 , uzywam go do szkoly poniewaz jest to typowy kolor nude i wyglada bardzo ladnie. Jednak jego wytrzymalosc to gora 3 dni , mega minus no ale kolorem to wynagradza !

A wy jakich macie ulubiencow ?

Loves , Klaudia xoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !