5.11.16

HAUL

Hej , dzis w poscie mam dla was mini haul , osobiscie kocham posty tego typu wiec moze stad pomysl aby wlasnie go stworzyc.Jak widzicie 'zakupy' nie sa jakies wielkie ale oszczedzam na prezenty swiateczne bo mam jedynie kilka rzeczy do takich 'box'ów' ktore chce stworzyc dla bliskich :)

Pierwsza rezcza sa cienie z nieznanej mi firmy Mels , byly mega tanie a pigmentacja jest tak mocna ze sama bylam w szoku ! Moge je porownac pigmentacja do MAC'a co dla mnie jest zaskoczeniem bo byly 2x tansze.
Nastepnie mam perfumy damskie firmy KAPPA, kompletnie nie znam sie na opisywaniu zapachow ale ten jest na prawde kobiecy , slodki i przyjemny .
Dalej mam mini tester swieczki Yankee Cadnle Merry mint chocolate, jest to juz zapach ze swiatecznej kolekcji , mega slodki i troche duszacy wiec swieczke trzeba zgasic juz po 5 minutach.
 Ostatnia rzecza jaka mam jest to balsam do ciala z Zoella Beauty , ma on w sobie mini drobinki 'pilingujace' . Zapach boski ale nawilzenie takie sobie.

A wy co ostatnio zakupiliscie ? :)

Loves , Klaudia xoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !