27.8.16

VEGAN TUCK BOX

Hej ! W dzisiejszym poscie mam dla was recenzje pudeleczka od Vegan Tuck box czyli jak juz widac po nazwie .. Weganskiego pudeleczka.
Ja wybralam opcje z przekaskami ale rowniez jest opcja dla fanów slodyczy.
Mam dla was równiez kod z 20% znizka na pierwsze pudeleczko - BLOG20
Lista Produktów :
-Pulsin Blacurrant&Apple fruity oat bar
-Natural World Pistachio Butter
- Holy Lama saffron milk masala
-Angelic sticky date&oat slices
-Perk!er goji&cranberry quiona bar
-Nudie snacks coconut chips , salt & vinegar
-Inspiral Crispy purple corn kale chips

Osobiscie wszystko mi mega smakuje i jestem zadowolona z wyboru produktów , wszystko przyszlo do mnie nie uszkodzone. Dla ciekawych , firma poadrowuje £0.10p z kazdego zamówienia dla Weganskich spraw.

Loves , Klaudia xoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !