6.3.16

Lip balm collection

Hej , w dzisiejszym poscie pokaze wam moje balsamy do ust. Jak widziecie mam ich dosyc malo gdyz staram sie zuzywac balsamy dosyc regularnie oraz kilku sie pozbylam :)
Jesli chcecie osobna recenzje na temat danego produktu to piszcie w komentarzach .

Moim najnowszym balsamem jest e.o.s blueberry acai.
Jak narazie sprawdza sie fajnie ale zapach jest sredni.

Dalej mam 3 baby lips : hydrate , pink punch oraz dr.rescure coral crave.
Ostatnia z nowszej serii jest moim ulubiencem.

Ostatnim balsamem znanym wszystkim jest Nivea Soft Rose , podczas ostrej zimy uratowala moje usta :)


Loves , Klaudia xox

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !