15.5.17

TWINKLEDEALS

Hej ! Dzis mam wam do pokazania zawartosc paczki ze sklepu twinkledeals , jesli sledzicie mojego bloga wiecie ze bardzo lubie ten sklep i jak dotad mnie nie zawiodl!




Pierwsza rzecza jest bardzo delikatna bransoletka , uznalam ze bedzie pasowala do wielu stylizacji. Cena byla bardzo atrakcyjna wiec czemu by nie dodac jej do koszyka ? :)

Nastepnie zamowilam jeansy z dziurami. Dla mojego zaskoczenia sa mega jakosciowo. Nie jestem pewna czy jest to 100% jeans bo sa dosyc elastyczne ale dla mnie to mega plus bo kocham wygode.


Ostatnia rzecza jest bluzka z bardzo ciekawym napisem '' I already want to take a nap tomorrow'' - Cos co opisuje moje zycie haha :) Mysle ze na leniwe dni taki t-shirt jest w sam ram!






























                                                              Loves , Klaudia xoxo


No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !