20.5.17

BEAUTY BIG BANG

Hej , w dzisiejszym poscie mam dla was mini recenzje produktow ze strony beauty big bang.
Mam 3 produkty ktore udalo mi sie przetestowac w ostatnim czasie.
Paczka ze skelpu przyszla do mnie w ciagu 3 dni! Bardzo szybko , bylam w szoku.

    Pierwsza rzecza jest kredka do brwi firmy Focallure w odcieniu 01 ( zamawialam 02, niestety musiala zajsc pomylka podczas wysylki ). Produkt nie jest mega wytrzymaly ale dla 
         osoby poczatkujacej z makijazem mysle ze nada sie w sam raz. Kredka bardzo szybko sie lamie.   click                                





                                                                                                                                                                  
Nastepnie mam szminke , jak widzicie jest to podrobka szminki od Jeffree Star. Na stronie nie bylo pokazane z jakiej jest strony , jedynie opcje kolorystyczne. Jak na podrobke szminka jest calkiem fajna, szybko zasycha i utrzymuje sie mega ! 
Jedyny minus to fakt ze bardzo trudno jest ja zmyc.






























Ostatnia juz rzecza jest roz , rowniez z firmy Focallure w odcieniu 01.
Jest on bardzo rozswietlajacy, uzywajac go nie musimy dodatkowo dodawac rozswietlacza.
Nadaje twarzy super swiezego look'u! click



No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !