18.4.17

FAVOURITE 3

Hej ! Mam nadzieje ze mieliscie udane swieta :) Ja obecnie siedze sobie przy oknie i pisze dla was tego posta w ktorym opowiem wam o 3 ulubiencach. Osobiscie jest mi bardzo trudno znalezc ulubiencow gdyz mam dosyc wysokie wymagania jesli chodzi o co kolwiek. Ale po dlugich poszukiwaniach znalazlam 3 przetestowane produkty ktore sa warte uwagi.


BROWS




























Jesli chodzi o brwi jest mi mega trudno znalezc produkt ktory bedzie mi odpowiadal. 2 miesiace temu zachcialo mi sie pomady do brwi. Ta ze zdjecia jest z Freedom w odcieniu medium brown. W internecie slyszalam opinie o tym ze jest podobna do tej z ABH , nie mam jej wiec nie moge ich porownac ale ta ktora posiadam jest super. Mega latwa z uzytku oraz utrzymuje sie caly dzien. Moje preferencje sa takie ze lubie gdy moje brwi wygladaja tak jak 'instagramowe ' brwi.

EYESHADOW




























Kocham cienie , zwlaszcza te blyszczace i moze tez dlatego tak bardzo polubilam ten z Inglot'a w odcieniu 154. Jegopigmentacja jest boska , osobiscie mysle ze na ciemniejszej karnacji slicznie wygladalby jako rozswietlacz. 

LASHES




























Kocham sztuczne rzesy ! Zwlaszcza ze moje wlasne obecnie wygladaja nijak. Ostatnio polubilam te ze strony click . Sa dosyc 'naturalne' jak na mnie ale i tak bardzo mi sie podobaja na codzien. Maja duzo volume'u oraz sa dosyc dlugie . Warte polecenia ! 



Loves , Klaudia xoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !