11.1.17

HAUL AGAIN l ZAFUL

Hej , dzis mam dlawas haul z mojego ulubioneeeegooo sklepu internetowegoZaful . Wszystko mega mi sie podoba i jest na prawde warte polecenia i mowie to pewnie dlatego ze sama w koncu te rzeczy wybralam ale shh. Paczki z Zaful zwykle przychodza do mnie w gora 2 tygodnie wiec dosyc szybko.






 dress - click Okej , oficjalnie  sie w tej sukience , jest mega milutka , cieplutka no i piekna ! Totalnie moj styl wiec strzal w 10'tke. Teraz tylko wyczekuje weekend'u aby moc ja zalozyc i smigac po ulicach Londynu :)


  pink blouse kinda thing -click Druga bluza ale tym razem crop , jest zwykla ale po bokach ma napis ktory idzie rowniez po rekawach. Przypadla mi do gustu bo niby zwykla a tu takie boom z tymi napisami. Po przyjsciu okazalo sie ze ma metke z Top Shop'a , juz raz mialam taki przypadek ze spodnica ktora wygladala tak samo jak ta z Top Shop'a a nawet material byl ten sam :)

 cat ears- click Ostatnia jest opaska do np. kapieli w ksztalcie kocich uszow, aww. Ja lubie nosic ta opaske po prostu po domu , mega mily material oraz silna gumka wiec nic nie spada .


No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !