18.2.16

My phone cases

Hej , w dzisiejszym poście pokażę wam mini kolekcje moich case'ów na telefon (samsung galaxy s4)


Pierwszy case który dostałam od mojego taty jest najzwyklejszy czarny z klapka (?) , z tego co wiem kupił go online za ok. £10 .

Następny case pochodzi z ebay.co.uk , był dosyć tani a design mi się bardzo spodobał .

Ten case pochodzi ze strony lalalab , kupiłam go sama . Tego case'a zaprojektowałam sama i może dlatego tak bardzo mi się podoba ;)

Moj ostatni case to taki case nie case :) Pochodzi również z ebay'a , bardzo fajnie się sprawdza aby chronić boki telefonu oraz ma słodziutki design.

Loves , Klaudia xoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !