25.12.15

Wishlist l New Chic , New Me


Hej ! Najpierw chciałabym wam życzyć Milego pierwszego dnia Swiat i mam nadzieje ze Wigilia była udana a wy spędziliście miły czas :)
A przechodząc do posta mam dziś wam do pokazania kilka rzeczy które mi się spodobały , z racji ze jestem wielka fanka zwykłych szaro-czarnych ciuchów to nie bedzie tu za kolorowo , jesli coś wam się spodobało to zapraszam do kliknięcia w linki.
A wiec rzeczy pochodzą ze sklepu New Chic 



klik   klik  klik
klik   klik


Merry Christmas ! , Loves . Klaudia xoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !