29.11.15

My Chirstmas Wishlist 2015


Hej , w dzisiejszym poście pokażę wam moja Świąteczna wish list'e , tak wiem ze w święta nie chodzi tylko o prezenty a o spędzenie milo czasu z rodzina , fajna atmosferę i mile spędzony czas ale nie oszukujmy się prawie kazdy lubi dostać mały upominek od bliskiej nam osoby :)


Pierwsza rzeczą którą chce od dawna jest milutki czarny kocyk , nie dość ze super cieplutki to na dodatek wygląda super ! 
  Następną rzeczą są buty adidas Superstars , zwłaszcza ten design zwrócił moja uwagę , są śliczne ! 

 Dalej świeczka z Yankee Candle black coconut , zakochałam się w tym zapachu gdy po raz pierwszy ja powąchałam + jest czarna !
Dalej mamy najzwyklejsza czapkę z nike , po prostu jest idealna do wszystkiego !
I już ostatnia rzecz jest to balsam do ust EOS blackberry nectar , nie dość ze opakowanie słodkie to i zapach super słodziutki ! Nie mam eos'a wiec nie wiem czy nawilżają ale skoro kazdy je zachwala to musi być w nich coś extra :)

Ps. Nie oczekuje ze dostane chociaż 1 z tych rzeczy ale na pewno byłoby mi niezmiernie milo , Święta uważam za czas spędzony z rodzina a nie okazje do kupowania prezentów ale wiadomo zawsze mały upominek uszczęśliwia wiec i tym razem chce sprawic uśmiech na twarzy moich bliskich kupując im male co nie co :)

                                                            Loves , Klaudia xxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !