20.11.15

JAPAN CANDY BOX ♥ OPEN BOX, REVIEW + GIVEAWAY ( CLOSED )


Hej , dziś mam dla was open box , recenzje oraz rozdanie dzięki współpracy ze strona Japan Candy Box.
Nie które rzeczy są zjedzone ponieważ moja siostra się dopadła ale nie martwcie się , dala mi zasmakować ! 

Pudełeczko przyszło super zapakowane , mamy w nim karteczkę z nazwami słodyczy oraz kupony rabatowe.

Od lewej mamy zestaw do robienia ciasteczek , kulki - cukierki o smaku sody , cukierki pudrowe o smaku truskawki w formie gwizdka oraz male pudełeczko w którym są przepyszne jogurtowo-truskawkowe cukierki.

Następnie POCKY o smaku ciasteczkowym , było pyszne ! Ciasteczka z białą czekolada oraz gumy o smaku mango które moim zdaniem są dosyć dziwne ale smaczne :)

Tutaj mamy żelki o smaku owocu którego nie znam , zapach dziwny i nie znany ale smakowały.
Misie Koala z gorzka czekolada oraz w ostatniej saszetce były zwykle male pierniczki (?)




No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !