1.4.15

Wywiad z Paulina Twardowska

Hej
Dzis w poscie mam dla was wywiad z 1 z moich ulubionych youtuberek , Paulina Twardowska .
Jest znana jako kolezanka Angeliki Muchy , dziewczyna Dominika Niebisza oraz super youtuberka.

Co sklonilo cie do nagrywania na yt ?
Do nagrywania namowila mnie Angelika i troche tez Nikola ( NikolettaP)

Ile czasu poswiecasz yt'bowi?
Ostatnio niewiele za co jestem zla na siebie , teraz bede sie starac zeby filmiki pojawialy sie jak dawniej - raz w tygodniu.

Jak reagujesz na tak zwane 'hejty'?
Zalezy jakiego typu sa te hejty,jesli ktos napisze ''jestes glupia' to nie przejmuje sie tym wiadomo , ale jesli jest to przemyslana i dluga wypowiedz to biore to troche do siebie ;/

Co lub kto jest twoja motywacja do krecenia?
Hmmm na pewno to ze oglada mnie , CHCE ogladac mnie tak wiele osob , to jest motywacja :)

Nazywasz swoich widzow fanami czy moze sa dla ciebie kims wiecej?
Nie mam fanow hahaha.

Pozostawiasz zycie prywatne dla siebie czy moze dzielisz sie nim na portalach spolecznosciowych?
Zalezy co rozumiec przez zycie prywatne , zyjemy w XXI wieku nie roztsajac sie z telefonami , dzielimy sie naszym zyciem poprzez rozne portale np.snapchat czy instagram i kazdy to robi :D Ale sa sprawy ktorymi ludzie po prostu nie chca sie dzielic.

Myslisz ze gdybys nie znala Angeliki to zaczelabys kariere na youtube?
Raczej nie haha :D Ale podoba mi sie to i dziekuje jej ze mnie namowila :)

Jakies rady dla widzow w roznym wieku?
MYSLCIE POZYTYWNIE !!!! :D
I jeszcze chcialabym dodac ze moze nie nazywajmy tego wywiadem bo az dziwnie sie czuje hahah , po prostu odpowiedzi na pytania :D
Buziaki :*



Zakaz kopiowania tresci tego posta , nalezy on w 100 % do mnie . :)

Love Klaudia xox